Wypożyczalnia Dekoracji

Jak to działa ? To bardzo proste !

Krok 1

Wybierz Produkt

Wybierz produkt który Cię interesuje z naszej oferty dekoracji

Krok 2

Dodaj bądź pomiń opcję czyszczenia

Przy niektórych produktach została dodana opcja czyszczenia, jeśli chcesz oddać produkty brudne, doliczymy wtedy do usługi najmu koszty mycia/prania etc.

Krok 3

Dodaj swoje produkty do koszyka

Jeśli już jesteś pewien swoich wyborów przejdź do koszyka w celu uzupełnienia swoich danych.

Krok 4

Wpisz termin wypożyczenia

Dodaj w koszyku informacje dotyczącą terminu wypożyczenia

Krok 5

My wyślemy Ci podsumowanie rezerwacji oraz umowę

Jeśli wszystko się zgadza a nasz towar jest dostępny w wybranym przez Ciebie terminie odeślemy Ci umowę w przeciągu 2 dni kalendarzowych.

Krok 6

Podpisanie umowy oraz wpłata kosztów najmu

Dopełnienie formalności jest gwarantem rezerwacji. Jeśli nie odeślesz nam podpisanej umowy oraz nie dokonasz przelewu na nr konta podanym w umówie, twoja rezerwacja przepada. Masz na to 3 dni kalendarzowe od momentu otrzymania umowy na skrzynce mailowej.

Krok 7

Odbierasz osobiście bądź my wysyłamy towar zgodnie z wybraną opcją

Towar możesz odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, godziny oraz miejsca bądź wysyłamy dekoracje na Twój koszt zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami.

To tyle? Tak!
Zasady wypożyczania

Reguła 1

Termin wypożyczania

Dekoracje wypożyczamy najpóźniej 3 dni przed realizacją.

Reguła 2

Termin zwrotu

Dekoracje musisz zwrócić zgodnie z terminem ustalonym w umówie.

Reguła 3

Kaucja zwrotna

Pobieramy kaucję zwrotną - to nasze zabezpieczenie w przypadku uszkodzenia bądź zaginięcia dekoracji.

Reguła 4

Uszkodzenie/ odesłanie brudnego towaru

Jeśli dekoracje zostały uszkodzone bądź ich nie wyczyściłeś - nie wracają do nas w takim samym stanie jakim je otrzymałeś - koszty naprawy /czyszczenia potrącamy z kaucji

*Regulamin wypożyczalni

Pracujemy na terenie całej małopolski.

Paulina Kot
tel: 886 486 329
biuro@thatslovely.pl

Jesteśmy kameralną pracownią florystyczną, która nie posiada typowej lokalizacji jak kwiaciarnia. Dlatego też jesteśmy w 100% mobilni. Wszędzie gdzie jesteśmy potrzebni dojedziemy!
Pracujemy tylko i wyłącznie na zlecenie naszych klientów pod dane wydarzenie 🙂

Referencje Młodych Par

Polecam z całego serca Panią Paulinę! Stanęła na wysokości zadania, cała uroczystość przebiegła po naszej myśli. Przez cały ten okres byliśmy w kontakcie z Panią Pauliną, a to bardzo ważne podczas przygotowań do ślubu. Wszyscy goście chwalili dekoracje na sali oraz w kościele. Bukiet ślubny był przepiękny! Polecamy!
@Joanna
Pani Paulina była odpowiedzialna na naszym ślubie za większość rzeczy, każda z nich była oczywiście konsultowana na każdym etapie - zespół, fotograf, samochód do ślubu, tort, ciasta, atrakcje na weselu czy dobór kwiatów. Wszystko wyszło perfekcyjnie tak jak chcieliśmy, a najlepszą opinią były zadowolone twarze gości oraz świetna zabawa do samego rana! Pozdrawiamy i z czystym sumieniem polecamy That's Lovely!
@Jakub & Karola
Właściwa osoba we właściwym miejscu! Paulina pamiętała o rzeczach, które nawet nie przyszłyby mi do głowy. Nasz spokój i wielka radość w tym wyjątkowym dniu nie były okupione stresem właśnie dzięki opiece Pauliny. Gorąco polecam tę cudowną, ciepłą i pełną kompetencji osobę 🙂
@Mateusz & Ania
Organizacja ślubu i wesela to wielkie przedsięwzięcie. Z That's Lovely to gwarancja sukcesu i 100% zadowolenia. Pani Paulina wysłucha, pomoże i wesprze o każdej porze dnia i nocy. Z nią nie ma rzeczy niemożliwych. Posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w branży. Gdybyśmy mieli wybrać swojego konsultanta jeszcze raz z pewnością wybralibyśmy That's Lovely ponownie! 😉
@Patryk & Klaudia

Współpracujemy z :

Znajdziesz nas również na: