Wypożyczalnia Dekoracji

Jak to działa ? To bardzo proste !

Krok 1

Wybierz Produkt

Wybierz produkt który Cię interesuje z naszej oferty dekoracji. Każdy przedmiot posiada swój unikalny kod, aby łatwo było się nam odnaleźć 😉

Krok 2

Zastanów się czy chcesz opcję czyszczenia

Przy niektórych produktach została dodana opcja czyszczenia, jeśli chcesz oddać produkty brudne, doliczymy wtedy do usługi najmu koszty mycia/prania etc.

Krok 3

Napisz do nas wiadomość z informacją (kodami dekoracji) jakie chcesz wypożyczyć.

Jeśli już jesteś pewien swoich wyborów napisz do nas -> formularz poniżej 😉

Krok 4

Wpisz termin wypożyczenia oraz daj nam znać czy chcesz wysyłkę

Pamiętaj wpisać termin wypożyczenia dekoracji oraz info czy chcesz wysyłkę bądź odbiór osobisty. Nie wszystkie dekoracje są dostępne ze względu na swoje gabaryty z opcją wysyłki.

Krok 5

My wyślemy Ci podsumowanie rezerwacji oraz umowę

Jeśli wszystko się zgadza a nasz towar jest dostępny w wybranym przez Ciebie terminie odeślemy Ci umowę w przeciągu 2 dni kalendarzowych.

Krok 6

Podpisanie umowy oraz wpłata kosztów najmu

Dopełnienie formalności jest gwarantem rezerwacji. Jeśli nie odeślesz nam podpisanej umowy oraz nie dokonasz przelewu na nr konta podanym w umówie, twoja rezerwacja przepada. Masz na to 3 dni kalendarzowe od momentu otrzymania umowy na skrzynce mailowej.

Krok 7

Odbierasz osobiście bądź my wyślemy towar zgodnie z wybraną opcją

Towar możesz odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, godziny oraz miejsca bądź wysyłamy dekoracje na Twój koszt zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami.

To tyle? Tak!
Zasady wypożyczania

Reguła 1

Termin wypożyczania

Dekoracje wypożyczamy najpóźniej 3 dni przed realizacją.

Reguła 2

Termin zwrotu

Dekoracje musisz zwrócić zgodnie z terminem ustalonym w umówie.

Reguła 3

Kaucja zwrotna

Pobieramy kaucję zwrotną - to nasze zabezpieczenie w przypadku uszkodzenia bądź zaginięcia dekoracji.

Reguła 4

Uszkodzenie/ odesłanie brudnego towaru

Jeśli dekoracje zostały uszkodzone bądź ich nie wyczyściłeś - nie wracają do nas w takim samym stanie jakim je otrzymałeś - koszty naprawy /czyszczenia potrącamy z kaucji

Pracujemy na terenie całej małopolski.

Paulina Kot
tel: 886 486 329
biuro@thatslovely.pl

Jesteśmy kameralną pracownią florystyczną, która nie posiada typowej lokalizacji jak kwiaciarnia. Dlatego też jesteśmy w 100% mobilni. Wszędzie gdzie jesteśmy potrzebni dojedziemy!
Pracujemy tylko i wyłącznie na zlecenie naszych klientów pod dane wydarzenie 🙂

Referencje Młodych Par

Polecam z całego serca Panią Paulinę! Stanęła na wysokości zadania, cała uroczystość przebiegła po naszej myśli. Przez cały ten okres byliśmy w kontakcie z Panią Pauliną, a to bardzo ważne podczas przygotowań do ślubu. Wszyscy goście chwalili dekoracje na sali oraz w kościele. Bukiet ślubny był przepiękny! Polecamy!
@Joanna
Pani Paulina była odpowiedzialna na naszym ślubie za większość rzeczy, każda z nich była oczywiście konsultowana na każdym etapie - zespół, fotograf, samochód do ślubu, tort, ciasta, atrakcje na weselu czy dobór kwiatów. Wszystko wyszło perfekcyjnie tak jak chcieliśmy, a najlepszą opinią były zadowolone twarze gości oraz świetna zabawa do samego rana! Pozdrawiamy i z czystym sumieniem polecamy That's Lovely!
@Jakub & Karola
Właściwa osoba we właściwym miejscu! Paulina pamiętała o rzeczach, które nawet nie przyszłyby mi do głowy. Nasz spokój i wielka radość w tym wyjątkowym dniu nie były okupione stresem właśnie dzięki opiece Pauliny. Gorąco polecam tę cudowną, ciepłą i pełną kompetencji osobę 🙂
@Mateusz & Ania
Organizacja ślubu i wesela to wielkie przedsięwzięcie. Z That's Lovely to gwarancja sukcesu i 100% zadowolenia. Pani Paulina wysłucha, pomoże i wesprze o każdej porze dnia i nocy. Z nią nie ma rzeczy niemożliwych. Posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w branży. Gdybyśmy mieli wybrać swojego konsultanta jeszcze raz z pewnością wybralibyśmy That's Lovely ponownie! 😉
@Patryk & Klaudia

Współpracujemy z :

Znajdziesz nas również na: